Kundeveileder – tilkallingsvikarer til Haraldrud gjenbruksstasjon

Vi søker etter deg som er tilgjengelig på dagtid – og noe kveldstid – og som kan møte på kort varsel. Du som liker å møte mange mennesker, ha en variert arbeidsdag og gjøre praktiske oppgaver. Som kundeveileder er du vårt ansikt utad. Du skal sørge for at kundene sorterer avfallet riktig og at det som fortsatt er i god stand, går til gjenbruk.

Haraldrud er den største og mest besøkte av Oslos fem gjenbruksstasjoner og har et stort antall privatpersoner og næringsdrivende som kunder. På stasjonen er det egne mottak for hageavfall og farlig avfall, samt et ombrukstelt, som kundeveilederne skal betjene. Arbeidsmiljøet er godt og humørfylt. Her jobber kvinner og menn i alle aldre, som kan mye om klima, miljø og kildesortering. Innen 2030 skal vi bidra til at Oslos avfall har en materialgjenvinningsgrad på 65 prosent, og det skal skje nærmest utslippsfritt.

Blir du ansatt , vil du få god opplæring og alt du trenger av arbeidstøy og sko. Arbeidet foregår utendørs, og siden du vil stå og gå nesten hele dagen, må du være i god fysisk form. Vi går i turnus og har dagvakter hele uka, og kveldsvakter mandag til torsdag. Nå trenger vi folk som hovedsakelig kan stille opp på dagtid mandag til lørdag, og gjerne noe på kveldstid også.

NB! Vi ber deg opplyse i søknaden hvilke ukedager og tidspunkt du normalt vil være tilgjengelig. Vi venter ikke at du alltid vil være tilgjengelig.

Som ringevikar blir du timebetalt ut fra hvor mye du jobber. Stillingene lønnes som spesialarbeider i lønnstrinn 12-24 (415.850 – 469.900) per år i 100 %-stilling. Tillegg for lørdager og kveldsvakter.

Arbeidsoppgaver

  • Veilede kunder sånn at avfallet blir sortert riktig

  • Sørge for at stasjonen og området rundt er ryddig

  • Dirigere trafikken inne på stasjonen ved behov

  • Være pådriver for at gjenstander som fortsatt kan brukes, går til gjenbruk

Kvalifikasjoner

  • Gode ferdigheter i norsk muntlig og skriftlig

  • Grunnleggende digitale ferdigheter

Fordel for stillingene

  • Erfaring med kundebehandling

Personlige egenskaper

  • Positiv, omgjengelig og gode samarbeidsevner

  • Serviceorientert og god på kundebehandling

  • Selvgående og initiativrik

  • Ryddig, pliktoppfyllende og strukturert

Vi tilbyr

  • Et godt og humørfylt arbeidsmiljø

  • Treningsrom

  • Variert arbeid i en fremtidsrettet virksomhet

Om stillingen
Søknadsfrist: 7. september 2022
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Oslo
Om selskapet

Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo. Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb! Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise. Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
Adresse: Haraldrudveien 20
0581 Oslo
Kontaktinformasjon

Ronny Lundell

Driftsleder, Haraldrud
Mobiltelefon: +47 953 05 744
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.