Assisterende driftsledere søkes til spennende og variert jobb
Visste du at det hver dag er nesten 170 arbeidsomme renovatører ute på veiene og samler inn avfall fra husholdninger og bedrifter i Oslo?
Innsamlingsavdelingen i Renovasjons- og gjenvinningsetaten henter daglig avfall fra nesten 25 000 beholdere rundt i byen, og hvert område ledes av en driftsleder og en assisterende driftsleder. I rollen som assisterende driftsleder får du ansvar for operativ daglig drift av rutene, og er i løpende kontakt med renovatører og kunder. Du er også driftsleders stedfortreder.
Hvis du trives i en variert arbeidshverdag med høyt tempo, mange ulike utfordringer og hyggelige kolleger, bør du lese videre. Vi er nemlig på jakt etter to nye kolleger til rollen som assisterende driftsleder.
Vi ønsker å øke mangfoldet i innsamlingsavdelingen, og kvinner oppfordres derfor til å søke. Dersom du i tillegg har flerkulturell erfaring, vil ikke det være en ulempe.
Arbeidsoppgaver
-
Påse at gjeldende lovverk, retningslinjer, prosedyrer og instrukser følges
-
Planlegge og disponere personal og utstyr og følge opp daglig drift
-
Medvirke til utforming, gjennomføring og oppfølging av etatens systematiske HMS-arbeid
-
Ajourføre vaktbok og timelister
-
Bidra med forslag til utvikling og forbedring
-
Delta på og bidra i opplæring, samt følge opp og veilede renovatører og lag ute på rutene
-
Ved særskilt behov delta i innsamlingen og delta i rullering av kveldsvakt
-
Tett samarbeid med driftsleder
Kvalifikasjoner
-
Fagbrev innen renovasjon/annet relevant fagbrev
-
Lang og allsidig erfaring fortrinnsvis innenfor renovasjon og logistikk kan kompensere for manglende fagbrev
-
Erfaring innen drift
-
Førerkort klasse C og gyldig yrkessjåførkompetansebevis (YSK)
-
Digitale ferdigheter
-
Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
Fordel for stilling:
-
G8 Kranførerbevis
-
Ledererfaring
-
Erfaring fra renovasjon og logistikk
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt, strukturert og løsningsorientert
- Fleksibel, med evne til å veksle mellom operative og administrative utfordringer
- Gode samarbeidsevner og gjennomføringskraft
- Tar initiativ til utviklingsarbeid og er god på relasjons- og nettverksbygging
- Evne til å motivere og skape et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr
-
Trivelig arbeidsmiljø med høyt tempo
-
Gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger gjennom Oslo pensjonsforsikring
-
Tilgang til kantine og trimrom
-
Mulighet for subsidiert treningsavtale
-
Lønn etter Oslo kommunes lønnsregulativ, lønnstrinn 38 – 40 (for tiden kr. 605.300 – 627.300) avhengig av erfaring og kompetanse