Nyheter Materialgjenvinning
Publisert 29. mai 2026

Har allerede meldt 8 saker til politiet
For å redusere søppeldumping ble det i april satt opp overvåkningskameraer ved gjenbruksstasjonen i Sofienbergparken. Det har allerede gitt gode resultater.











Kun innloggede medlemmer kan legge igjen en kommentar Logg inn
Ikke medlem ennå? Bestill AB Pluss nå!