Under den årlige og verdensomspennede folkeaksjonen til Break Free From Plastic plukket frivillige nesten 450.000 biter med plastforsøpling. En stor andel kom fra Coca-Colas produkter. Foto: Ivan Radic/ Flickr
– Store aktører har ekstra stort fotavtrykk og derfor et ekstra stort ansvar
Mens brusgiganten ofte er ute i hardt vær i klima- og miljødebatten internasjonalt, går Coca-Cola Norge foran som et godt eksempel på sirkulære løsninger.
Vårt eksklusive innhold er tilgjengelig for abonnenter.
Med AB Pluss får du tilgang til Cnytt.no, Avfallsbransjen.no, Hydrogen24.no og Biogassbransjen.no. Dette er innhold du ikke finner andre steder: Oppdaterte bransjenyheter, eksklusivt dybdeinnhold og en omfattende informasjonsbank. Vi tilbyr bedriftsmedlemsskap med tilgang for alle bedriftens ansatte.
Kun innloggede medlemmer kan legge igjen en kommentar Logg inn
Ikke medlem ennå? Bestill AB Pluss nå!